Home » Afspraak maken » Salon Policy

SALON POLICY Moods Hairsalon

Wil je een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dat is mogelijk, als je dit 
 uiterlijk 24 uur van tevoren doorgeeft.
Krijgen wij de wijziging of annulering te laat door (dus korter dan 24 uur van tevoren), dan wordt er een annuleringstoeslag gehanteerd bij de volgende afspraak. Op deze pagina vind u alle informatie hierover.

Te laat komen

Ik begrijp best dat er altijd iets kan gebeuren, waardoor je te laat komt of je afspraak helemaal moet verzetten. Te laat komen is vervelend voor jou, en helaas ook voor mij. 

Ik wil jou en anderen zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werk ik met een strakke planning. Zo kan ik uitgebreid de tijd nemen voor jou.

Maar kom je te laat, dan betekent dit ook dat degene die na jou is ingepland moet wachten.
Diegene moet dan wachten terwijl hij/zij wél op tijd is gekomen.
Daarnaast heb ik minder tijd voor jouw afgesproken/gewenste behandeling. Dit betekent dat ik minder kan doen qua behandelingen. En overhaast werken is voor mij ook geen optie.

Niet komen/ No show

Heb je een afspraak maar kom je niet opdagen? Dan loop ik omzet mis omdat ik tijd voor jou had gereserveerd.
Om die reden houd ik een fee aan bij no-show.
Gebeurt het vaker dat je niet komt opdagen? Dan ben ik helaas genoodzaakt om je op de ‘walk-in’ (binnenlopen) te zetten. Je kunt dan geen afspraak meer maken. Wel kun je gewoon langskomen voor een behandeling. Je wordt dan geholpen zodra er een plek beschikbaar is.

Toeslagen Te laat komen | No show

– Afspraak tot minimaal 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren: kosteloos

1e No Show. binnen 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren van een knipbehandeling: iets lekkers voor bij de koffie

2e No Show, binnen 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren van een behandeling: 50%

3e No Show, binnen 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren van een behandeling: 100%

– Bij no-show gelden dezelfde tarieven als hierboven vermeld. 

– Ben je 3 keer de afspraak vergeten of no show, dan wordt er geen reservering meer voor jou gemaakt. Je mag dan een walk-in (binnenlopen) doen en wordt geholpen zodra er een plek beschikbaar is.